Jumaat, 1 Julai 2022

Mula Bisnes Burger

 Jika anda bakal membuka bisnes burger anda sendiri, anda pasti impikan keadaan di mana ramai orang tidak putus-putus datang ke gerai burger anda pada saat ia mula dibuka.


Anda sebenarnya boleh mencapai apa yang anda impikan ini JIKA anda memilih kawasan yang benar-benar strategik untuk membuka gerai burger anda.. Lokasi TERBAIK untuk anda menjual burger dan menarik ramai pembeli adalah di kawasan yang menjadi tumpuan ramai orang..


Burger sudah menjadi seperti makanan kebiasaan bagi rakyat Malaysia terutamanya pada waktu malam.. Jika anda mampu menjual burger anda di tempat yang menjadi tumpuan ramai, mungkin anda terpaksa tutup awal kerana stok bahan mentah burger sudah habis - akibat terlampau laris di pasaran dan mendapat sambutan ramai..


Kunci utama yang mampu menjadikan bisnes burger anda ini menguntungkan ialah dengan mencari tempat yang benar-benar strategik dan sesuai untuk berniaga TANPA melanggar mana-mana peraturan pihak berkuasa tempatan & TANPA mengganggu lalu lintas.


Ini antara 5 lokasi paling STRATEGIK & menguntungkan yang boleh anda pilih untuk memulakan bisnes burger anda..


#1 - Jalan UTAMA menuju ke kawasan perumahan, flat, pangsapuri atau kondominium yang menjadi laluan orang ramai pergi balik kerja..


#2 - Kawasan yang menjadi tumpuan orang ramai seperti stesen bas, stesen LRT, komuter, monorail atau di kawasan rekreasi..


#3 - Berhadapan dengan kedai 7-Eleven, pasaraya atau kedai serbaneka..


#4 - Sekitar kawasan Universiti, kampus atau asrama pelajar..


#5 - Berdekatan kawasan-kawasan pejabat atau kilang-kilang..



Namun jangan dilupa, faktor penting yang mampu membantu anda mendapatkan lebih ramai pembeli selain faktor lokasi ini ialah faktor kesedapan burger anda sendiri.. Jika burger yang anda hasilkan sedap dan berkualiti, pasti lebih ramai akan membelinya lagi.. Tapi jika burger anda sekadar biasa-biasa, itulah kali pertama & terakhir mereka membelinya!


Dan paling penting, setiap order burger yang masuk dicatatkan dan pastikan anda mendahulukan pembeli yang datang dahulu untuk memastikan mereka berpuas hati dengan servis bisnes burger anda.. Ini kerana jika anda tidak mencatatnya, anda mungkin akan lupa.. Ia juga mampu membantu anda merekod berapa banyak burger yang terjual pada hari tersebut..


Bagi memastikan Bisnes Burger anda ini berjalan lancar dan mampu memuaskan hati setiap pembeli yang mendapatkan burger anda, sangatlah penting untuk anda mempelajari ilmu bisnes burger sebenar!


Dengan ilmu bisnes burger yang betul, anda bukan sahaja mampu menjalankan bisnes burger yang berjaya menjana keuntungan lumayan setiap bulan, anda juga mampu mengelakkan daripada sebarang risiko kerugian jika berlaku perkara-perkara yang diluar kawalan anda.. Anda perlu "berguru" untuk pastikan Bisnes Burger anda menjadi lebih menguntungkan!



"Mana Tempat TERBAIK Untuk Belajar Bisnes Burger Dari A-Z?"


Ada 2 cara paling berkesan untuk anda belajar ilmu Bisnes Burger sebenar iaitu pelajarinya daripada peniaga burger itu sendiri ATAU anda boleh belajar dengan menghadiri kursus-kursus makanan komersial yang dianjurkan oleh Jurulatih bisnes makanan sendiri.. Ini mampu membantu anda memahami sendiri cara Bisnes Burger ini dilaksanakan dengan lebih detail..


Tapi kebanyakan peniaga burger agak sukar untuk berkongsi cerita mengenai bisnes burger ini kerana terlalu sibuk menguruskan bisnes-bisnes burger mereka sendiri.. Dan anda juga tiada masa lapang untuk hadiri kursus-kursus tersebut kerana faktor kesibukan kerja atau faktor pengangkutan yang menghalang niat anda ini..


Berita baik untuk anda, Encik Afiq Dato' Rusly (anak kepada 'Jutawan Senyap' - Chef Li) telah berkongsi ilmu bagaimana cara TERBAIK untuk memulakan & menguruskan bisnes burger yang lebih menguntungkan dalam sebuah ebook khas yang bertajuk "Panduan Bisnes Burger".. Ebook ini membongkar segalanya mengenai bisnes burger dari kosong sampai mampu berjaya..


Penulis ebook ini merupakan jurulatih kepada lebih 15,000 orang usahawan makanan di seluruh Malaysia.. Beliau mengajarkan "Teknik Masakan Komersial" berkonsepkan makanan yang cepat, tepat & jimat kepada ramai bakal usahawan.. Ebook ini dihasilkan daripada pengalaman & kajiannya sendiri dalam bisnes burger..


Antara ilmu yang bakal anda pelajari dari ebook ini ialah..


- Potensi SEBENAR bisnes burger yang ramai tidak ketahui

- Sebab TERBAIK mengapa anda perlu jadikan bisnes burger sebagai satu kerjaya

- 9 KELEBIHAN bisnes burger berbanding bisnes makanan yang lain

- Sebab SEBENAR mengapa anda perlu pilih bisnes burger sendiri berbanding burger francais

- 3 strategi "SUPER-POWERFUL" yang buatkan bisnes burger anda mampu capai untung hingga 5 angka setiap bulan

- 5 aspek pengurusan TERBAIK yang boleh digunakan untuk bisnes burger ada

- 5 perkara PENTING berkenaan produk burger yang perlu anda ambil perhatian

- Cara SEBENAR untuk mengira peratusan & nilai untung bersih bisnes burger anda

- 2 teknik RAHSIA bagaimana untuk tingkatkan profit margin bisnes burger anda

- 5 teknik pemasaran BERKESAN untuk menarik ramai pembeli burger anda

- 18 ciri-ciri WAJIB yang perlu anda sertakan di gerai burger untuk menarik pelanggan baru

- 14 aspek PENTING yang perlu dititikberatkan sebelum memilih lokasi bisnes burger

- 7 kesilapan MAUT yang perlu dielakkan agar dapat menjamin masa depan bisnes burger anda

- DAN banyak lagi ilmu penting mengenai Bisnes Burger!



Jika anda benar-benar serius mahu memulakan bisnes burger sendiri yang menguntungkan, ebook ini adalah rujukan terbaik untuk anda.. Ia bukan sekadar mengajar teori bisnes, ia penuh dengan ilmu sebenar yang perlu anda ketahui mengenai pengurusan Bisnes Burger - malah ia turut disertakan dengan senarai penting & anggaran jumlah kos yang diperlukan..


Anda juga turut dibekalkan dengan ebook khas "Cara Membina Gerai Yang Menarik" dan "Cara Untuk Menghasilkan Patty Burger Sendiri" yang dapat membantu anda jimat lebih banyak kos untuk memulakan bisnes burger anda sendiri.. Inilah rujukan bisnes burger yang WAJIB untuk anda dapatkan jika anda mahu bina bisnes burger yang menguntungkan dan tahan lama!

Bayangkan betapa gembiranya anda bila melihat ramai yang beratur tak sabar-sabar untuk order burger daripada anda selepas anda melakukan segalanya yang anda pelajari dari ebook ini DAN betapa hebatnya perasaan anda bila melihat jumlah keuntungan lumayan yang dihasilkan dari bisnes burger ini - walaupun anda hanya berniaga pada waktu malam.. Bukankah ini bakal menjadi kisah TERBAIK dalam hidup anda?

Pelajari cara SEBENAR memulakan & membina sebuah Bisnes Burger yang menguntungkan ini sekarang juga di: 

Klikjer.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan